Tuesday 28 June 2011

aku & masa

Dah agak lame aku x update blog nie...rase2 nyer mcm x penah update jerrrr...........beberapa arinie aku semangat balik nk update blog pasal dh xde keje nk di wat..almaklumlarrr org bujang lerr katekan hu5

Sejak sihat dr migrain nie ak rs rajin semacam plak, opismate risau jerr tengok ak yg maha rajin nie...maybe nk ubah angin nie, alhamdulillah walaupun sakit2 ak still bleh bertahan....bak kate mama ak setiap kesakitan yg di berikan Allah akan mengampunkan dosa2 kita yg lampau.......

Skang nie aku de hobi baru iaitu mengait....hu5 mcm x caye jerr minah rock mcm ak leh mengait, mama aku tengok pun mcm x pecayer....ak try cari mn2 blogger kat malaysia nie yg tau psl kait mengait nie tp still kurang....urmm so ak dh bertekad untuk berkongsi ilmu kait mengait nie ngan sesape ajer yg beminat..tp trus trang ak bg tau korang ilmu mengait yg ak ade nie pun hasil dr pembelajaran ak yg x jemu2 ngan En Youtube tue, kalo xde die gerenti xde org yg nk ngajar ak yg sedia bengap nie......jadi pd korang2 yg nk blajar mengait nie korang kene lerr bnyk besabar n jgn putus ase....berkali kali gagal x pe xde org nk kutuk korang, bkn duit dorang pun bli benang n jarum tue heheheeee.......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...